.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه حوادث از گلستان

كشف 6537 قلم داروي قاچاق در استان، اعتراف سارقان موتورسيكلت به 26 فقره سرقت در علي‌آبادكتول و ... از اهم اخبار كوتاه حوادث از گلستان است.

به گزارش روابط عمومي معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان، در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق دارو و اقلام بهداشتي در گلستان، طي چند روز گذشته 6 هزار و 537 قلم انواع دارو و لوازم آرايشي قاچاق توسط مأموران پليس آگاهي كشف و ضبط شد.
طرح مبارزه با قاچاق اقلام دارويي و آرايشي و بهداشتي، طي سه روز گذشته توسط مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز آگاهي استان به اجرا گذاشته شد.
در راستاي اجراي اين طرح 6 هزار و 537 قلم انواع دارو و اقلام آرايشي و بهداشتي قاچاق كشف و ضبط شد.
12 نفر در اين رابطه دستگير و ضمن تشكيل پرونده تحويل مقام قضايي شدند.

* اعتراف سارقان موتورسيكلت به 26 فقره سرقت در علي‌آبادكتول
رئيس پليس آگاهي استان گلستان گفت: با تلاش شبانه‌روزي مأموران پليس آگاهي شهرستان علي‌آبادكتول سه سارق موتورسيكلت كه با شناسايي موتورهاي فاقد تجهيزات ايمني اقدام به سرقت مي‌كردند، دستگير شدند.
داود سلطاني اظهار داشت: به دنبال شكايت‌هاي مردمي در ارتباط با سرقت موتورسيكلت در علي‌آبادكتول و در راستاي برخورد قاطع با سارقان، موضوع سرقت‌ها در دستور كار يك گروه ويژه از مأموران آگاهي اين شهر قرار گرفت.
وي افزود: بررسي‌هاي اوليه مأموران نشان مي‌داد اعضاي يك باند با پرسه‌زدن در نقاط خلوت شهر و شناسايي موتورهايي كه فاقد تجهيزات ايمني كافي هستند، اين موتورسيكلت‌ها را سرقت مي‌كنند.
رئيس پليس آگاهي استان گلستان تصريح كرد: با جمع‌بندي اين اطلاعات در مرحله ديگر از تحقيقات و پيگيري‌ها مأموران ردپاي يكي از سارقان حرفه‌اي را شناسايي كرده و وي را به صورت نامحسوس تحت كنترل قرار دادند.
سلطاني خاطرنشان كرد: با كنترل نامحسوس متهم، مأموران موفق شدند وي را هنگامي كه قصد سرقت يك دستگاه موتورسيكلت را از جلوي بيمارستان اين شهر داشت، شناسايي و طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير كنند.
وي ادامه داد: متهم در تحقيقات فني به عمل آمده به 20 فقره سرقت موتورسيكلت و 6 فقره سرقت احشام با همدستي دو سارق ديگر اعتراف كرد كه همدستان وي دستگير و صحنه تمامي سرقت‌ها بازسازي شد.
سلطاني گفت: تحقيقات مأموران پيرامون ديگر سرقت‌هاي احتمالي و مالخرها ادامه دارد.

* بي‌احتياطي راننده كاميون 19 نفر را در گلستان راهي بيمارستان كرد
براثر برخورد يك دستگاه كاميون با ميني‌بوس در شهرستان علي‌آبادكتول 19 نفر مجروح شدند.
اين حادثه روز گذشته در سه راهي زرين‌گل علي‌آبادكتول به وقوع پيوست.
در اين حادثه رانندگي يك دستگاه كاميون كه از آزادشهر به علي‌آبادكتول در حركت بود با يك دستگاه ميني‌بوس در مسير حركت به شدت برخورد كرد.
براثر اين حادثه، راننده و 18 سرنشين ميني‌بوس مجروح و توسط واحد اورژانس 115 جهت مداوا به بيمارستان قائم علي‌آبادكتول انتقال داده شدند.
دليل اين حادثه از سوي كارشناس تصادفات پليس راه بي‌احتياطي راننده كاميون و عدم رعايت فاصله طولي عنوان شده است.

* مناطق جرم‌خيز گلستان شناسايي مي‌شود
دادستان مركز گلستان برلزوم شناسايي مناطق جرم‌خيز استان در راستاي پيشگيري از وقوع جرم تأكيد كرد.
عباس پورياني در جمع اعضا ستاد حفاظت اجتماعي استان گلستان در خصوص اهميت موضوع موادمخدر و همچنين به حق دانستن نگراني خانواده‌ها از توزيع و مصرف موادمخدر مطالبي را بيان كرد.
وي گفت: لازم است اعضا ستاد حفاظت اجتماعي با همكاري شوراي روستاها و معتمدين با مأموران انتظامي در راستاي شناسايي فروشندگان موادمخدر همكاري لازم را داشته باشند.
اين مقام قضايي تصريح كرد: مردم مي‌توانند ريشه اين مواد خانمان‌سوز را با همكاري مراكز انتظامي و نظامي از بين ببرند.
پورياني گفت: دادستان مركز استان اين آمادگي را دارد كه با دستورات قاطع و قانوني و با همكاري مردم برخورد جدي با توليد و مصرف‌كنندگان مواد مخدر را داشته باشند.
دادستان مركز استان گلستان يادآور شد: لازمه ريشه‌كن كردن موادمخدر در جامعه در تعامل و همكاري مردم با نيروي انتظامي و دستگاه‌هاي ذيربط است و همه ما بايد در اين امر خطير تلاش كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.